هتل شرایتون استانبول
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل شرایتون استانبول

Sherato1.jpg

هتل شرایتون استانبول در سال 1989 میلادی و در محله آتاکوی مارینا شهر استانبول و رو به دریای مرمره بنا شده است و در سال 2009 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.این هتل 5 ستاره در 8 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول قرار گرفته است و فاصله آن تا منطقه سلطان احمد استانبول 10 کیلومتر می باشد.همچنین این هتل در نزدیکی مراکز خرید گالریا و کاروس قرار گرفته است و مسافران تور استانبول می توانند به راحتی به این مکان ها دسترسی پیدا کنند.

Sherato3.gif

هتل شرایتون استانبول از 285 اتاق و سوییت زیبا و مجلل و در بیش از 24 طبقه تشکیل شده است که تمام اتاق های آن مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند و به صورت 24 ساعته سرویس دهی دارند،خدمات ماساژ درمانی و SPA نیز در این هتلاستانبول ارائه شده که اقامت خوب و آرامی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

Sherato2.gif

هتل شرایتون استانبول همچنین دارای ترانسفر برای مرکز گردهمایی شهر،سالن ورزشی و بدنسازی و زمین تنیس می باشد.میهمانان تور استانبول می توانند در استخرهای سرپوشیده و روباز هتل شنا کرده و از استخر آب گرم و سونا استفاده نمایند. دو رستوران هتل نیز از تنوع غذایی بومی و بین المللی برخوردار بوده و مسافران استانبول می توانند نوشیدنی عصرگاهی را در نشیمن اداری صرف کرده و از تماشای چشم انداز دیدنی دریای مرمره و محله مارینا لذت ببرند.

Sherato4.gif

امکانات هتل شرایتون استانبول:

رستوران بین المللی، بار، سرویس مراقبت از کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، خشکشویی، آرایشگاه، خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه و ضیافت، رنت کار، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش ،استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، تنیس، دوچرخه سواری، سالن بدنسازی، بولینگ، ماهیگیری و...از امکانات هتل شرایتون استانبول می باشند.

Sherato5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول ,مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: